Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag och min kamera!

Jagochminkamera Äntligen fick jag lite inspiration att ta med mig kameran ut och inte bara för att fotografera våran dotter. Visst det blev en del bilder på henne också, men just idag kände jag för att fotografera annat också. Vilket jag inte haft så mycket inspiration till tidigare, då livet verkligen inte gått som man tänkt sig och det har varit kämpigt. Löjtnantshjärta Jag bara älskar mina löjtnantshjärta som jag har i rabatten på framsidan av vårat hur. Det är en favorit som jag inte tvekade att skaffa när vi fixade i rabatten. Synd bara att dom blommar så kort tid, men man får ta vara på dom när dom finns där och njuta av dom. Åh denna bilden visar verkligen hur underbara dom är. 2013Tulpan1 Åh underbara tulpan. Dom som känner mig vet juh att jag älskar tulpaner. I år dök denna underbart läckra sak upp i rabatten med löjtnantshjärtana. Sist den visade sig var den inte såhär vacker som den var nu. Måste säga att jag blev lite extra kär i denna tvåfärgade tulpanen. 2013Tulpan2 Även när dom börjar vissna kan dom vara vackra dessa tulpaner. Fotografering1 Det blev lite fotograferat på annat än bara dottern denna dagen, vilket jag måste erkänna kändes bra. Åh jag hoppas på fler såna här dagar, då jag kan göra det jag älskar att göra (förutom att spendera varje minut med min dotter). Det gick inte heller att motstå att ta lite bilder på tokfia som tokade sig i vagnen. Några riktigt bra bilder blev det också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...