Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Min Födelsedag!

16Maj2013 Idag har det varit min födelsedag. Den blev nästan lite som det brukar, med undantaget att jag har en underbar dotter. Dagen började som alla dagar, med att våran lilla underbara busiga tjej skulle mumsa Mammas smörgåspålägg. Varför bryta något som man gör varje dag. Åh visst var det min födelsedag, men det blev ändå lilla Amanda som fick en present. Snacka om nöjd tjej. Vet inte om det var fodralet eller innehållet som var bäst. Hon fick Nicke Nyfiken och jag fick äran att mysa med henne och titta på film. Vi fick dela upp filmen under dagen, men det var så mysigt så. Tråkigt var dock att mannen jobbade, men jag fick blommor av honom när han kom hem. :-D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...