Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Morsdag!

Morsdag2013 Då har man fått fira Morsdag för första gången. Åh jag måste erkänna att det var med delade känslor, då jag saknar min egen mamma en hel del. Amanda började denna morgon med att hon skulle vakna runt 4-4:30 på morgonen. Så hennes pappa bjöd den enormt trötta Mamman på smörgås med gott pålägg (behöver väl inte berätta att Amanda åt upp osten). Sedan innan han åkte till jobbet, smög han och Amanda iväg och kom med en liten present. Det var detta underbara hjärtat med texten Mamma i olika språk på från Pandora. Resten av dagen hade jag och Amanda en hel del lek och mys för oss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...