Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Uteblivet Möte!

Ja, min vanliga otur. Idag skulle jag ha varit iväg på ett för mig viktigt möte på AF, men dom ringde här på morgonen och sa att hon jag skulle träffa blivit sjuk. Måste erkänna att jag blev väldigt irriterad först, men det la sig fort. Jag som peppat mig inför detta mötet, vad jag skulle säga och ta upp. Nu blir det förskjutet igen och hon skulle skicka ny tid och vet juh hur det brukar bli. Jag hade tänkt ta upp på detta mötet också att jag tänkt lägga några Mammadagar i veckan, här framöver. Nu får det vänta, om jag inte ringer den jag pratade med sist. Jobbigt det här när man måste anmäla sig även hos AF för Mammadagar. Bara en massa jobb och strul. Det som jag skulle tagit reda på, hade jag helt glömt bort. Fick dock veta via en att dom får inte börja på dagis förens dom fyllt 1 år. Åh hur ska man veta sånt, när man inte får någon info. Gissa eller? Jaja, det är som det är nu. Jag får ta tiden nu att fundera på hur jag ska göra och hur jag ska lägga upp det, men som jag känner just nu så spelar mycket in på när och om hon får dagisplats. Det som är jobbigast just nu är juh det ekonomiska. Det är det som äter mest på mig just nu också. Man vill verkligen inte ha det såhär, men jag har inte så mycket val just nu. Åh sedan lär det juh säkert ta tid att får en aktivitet eller ett jobb eller vad det nu blir. MEN, jag kämpar på...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...