Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bedömning!

Idag har jag varit på bedömning för att göra bukplastik efter min GBP. Åh måste säga att det gick som jag trodde. Buken är garanterad, men något annat får man inte hjälp med tyvärr. Jag tog upp både underarmarna och låren. Låren pga. när jag rör på mig fort så slår huden fram och tillbaka i takt med att man går och det kan göra riktigt ont. Men som sagt, så görs bara buken och det skulle man ändå vara glad över. Då det finns landsting som inte ens gör det. Att göra det privat behöver jag inte lägga tankarna på, då jag vet att jag aldrig kommer att ha råd med det. Måste dock säga att jag är glad ändå. När huden är borta kanske man kan se det där alla andra ser, som en annan inte ser. Visst jag ser att jag har minskat eller att det är förändrat, men jag känner mig och ser mig fortfarande som överviktig/tjock. Jag tror mycket att det har med huden att göra, då formen är den samma, fast mindre. Det gör nog att jag känner och ser mig som överviktig/tjock. Så nu är det bara vänta och se när man får tid. Dom sa inom 3 månader, men ville jag ha den kirurgen som jag träffade kunde det ta lite längre tid (varnade hon mig för, så det står att jag kan ta den andra ifall, men helt att jag vill ha hon jag träffade idag). Sedan har jag en sak jag bara måste fundera lite mer på och ta ett beslut om. Åh där önskade jag att jag hade någon att bolla med ibland.
Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Saknar dina inlägg. Hoppas att allt är bra. Kram Åsa

2014-01-16 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...