Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Det börjar se mörkt ut!

Sedan ett par dagar nu har jag haft problem med vänster ben och torsdags åkte vi in till Jour VC, där jag fick det sämsta bemötandet någonsin. Han kollade inte på mig, utan frågade bara några få frågor och sa sedan att det var Ischias. Bara att gå hem och avvakta typ. Så igår när jag var hos sjukgymnasten, tog jag upp detta och frågade om han inte kunde kolla om min VC läkare hade någon tid (i trosdags fanns det inga tider kvar). Han kom tillbaka och sa att jag fått tid 10:30. Tränade klart och ringde sedan mannen för att få med honom som support. Det tog lite tid innan vi fick komma in till läkaren och där gjorde han en ordentlig genomgång av benen och ryggen. Han reagerade kraftigt på att jag var så blek om fötterna, men sa inget direkt. Slutade med tabletter och en remiss för ny Magnetröntgen. Så nu är det bara att vänta på den tiden och se vad som händer sedan, men just nu ser det mörkt ut. Åh jag som ska på möte på Måndag på AF. Nu vet jag inte vad jag ska säga då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...