Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Det man inte vet...

Detmanintevet Ja, jag måste verkligen erkänna att det är så. Jag har sedan innan dottern kom läst en massa om allt skit som är i mat och det har gjort att vi idag försöker så långt ekonomin tillåter köpa eko och äkta vara när det gäller mat. Nu har jag fått veta att det finns dåliga saker i kläder och hur ska man kunna klä sin dotter med gott samvete? Så jag har börjat kolla upp lite och som det ser ut så ska jag lämna tillbaka allvädersbyxorna från Lager 157 pga. att dom troligen är behandlad med ett dåligt ämne. Jag vill juh göra det bästa för min dotter och nu när jag läst så vet jag inte om jag med gott samvete kan klä dottern i kläder som jag vet är dåliga. Som tur är begagnat bättre en nytt, då det dåliga ämnet oftast har tvättats ur. Så jag tycker det är jobbigt att veta, då dom bra kläderna är som med ekomaten oftast dyrare. Åh nä jag är inte snål, jag är bara begränsad att tänka ekonomiskt som det är just nu. Åh jag vill göra det bästa för dotter och det gör allt extra jobbigt. Nu kan man inte ändra allt på samma gång, men det är ändå jobbigt att veta. Sedan kanske maten vi äter är viktigare, en vad vi har på oss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...