Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jagär inte klok!

Idag efter dagis gick jag och Amanda hem. Sedan tog jag beslutet att ta tåget för första gången in till Örebro med Amanda. När vi kom in till stan gick vi mot city, på vägen stötte vi på en som höll på att mata änder och några andra fåglar. Klart vi skulle stanna och kolla. Åh djur älskar som våran dotter är, pekade hon och bubblade en massa. Mycket där fick man höra. Där, där, där... Sedan gick vi vidare mot vågen för att kolla in en tröja som jag tittat på ett tag på Åhléns. den är så snygg, så jag kunde inte motstå och den var billigare en den jag sett på klädjätten. Åh Amanda skulle stolt hålla i påsen. Efter det ringde vi mannen och beslutade för att vi skulle gå till Stadium outlet på Aspholmen (Det gör jag då aldrig om, snacka om motion där. Åh hur dum får man bli. Sjukt jobbigt var det att gå så långt.) Som vanligt hade dom inte ett skit, så där blev det botten napp. Sedan gick i mot mannens jobb, men tog en avstickare till Lager 157 och kollade där. Hittade där ett par riktigt snygga allvädersbyxor, dock i för stor storlek. Så jag får nog kolla vidare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...