Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Lindemarken ochÖrebro!

Idag var det Lindemarken, så vi beslutade för att ta oss en sväng och kolla in den. Minns inte sist vi var där och då var det inget speciellt, denna gången tycker jag det var mycket mer och större. Jag var på jakt efter ett par fårskinstofflor åt Amanda, men jag blev lite kräsen. Så det blev inga. Jag ville ha lila med ljust skin på insidan, men dom hade bara med mörkt skin på insidan. Mannen han köpte lite korv. Sedan unnade vi oss även lite lunch ute. Amanda hon var vaken hela tiden trots att hon var trött, men så klart på vägen till bilen då somnade hon. Åh hon sov även fast jag lyfte in henne i bilen och spände fast henne. Så vi beslutade oss för att även ta en sväng in till Örebro, så hon fick sova lite extra. Vi tog vägen in på Lager 157 för att mannen skulle få kolla på allvädersbyxorna. Då frågade jag även om dom fanns i stl 80 och dom hade några färger i den storleken. Valde att köpa ett par oranga. I övrigt blev det inte så mycket mer shopping, för att jag inte hittade något. Svårt att släppa loss och handla, när man hela tiden vet att man inte bara kan slösa på onödiga saker och då blir jag i stället extremt snål. Vilket kan vara både på gott och ont ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...