Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Möte med AF!

Idag har jag varit på möte på AF och det gick väl lite över förväntan. Några positiva saker blev att jag inte behöver gå på läkarna efter min MR om ett utlåtande, utan det kräver AF direkt från läkaren. Sedan fick jag vet att jag kan juh söka sjukersättning (det som förut kallades sjukpension), men det krävs lite där. Åh vi får juh se efter MR vilken nivå min arbetsförmåga ligger på. Som jag känner just nu, så ligger den max på 25%. Speciellt så som jag nu är i kroppen. Mötet varade ca en timme och det räckte att sitta där den tiden för att min kropp skulle säga ifrån när jag kom hem. :-( Det är trist att det ska behöva vara såhär, när man vill så mycket mer. Jag vet dock efter alla dessa år att jag måste lyssna på kroppen. Så över lag, så blev det ett helt okej möte. Nu får vi bara avvakta och se vad som händer fram över med både MR och allt annat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...