Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dålig aktivitet!

Jag vet att jag varit dålig på att vara aktiv, men det har varit så mycket som tagit min tid och energi framför allt. Jag hoppas dock kunna komma tillbaka och fortsätta, men jag hoppas väl på att någon gång kunna skriva något mer positivt. Det mesta har juh tyvärr varit negativt en längre tid nu och lite av det värkar fortsätta. Jag har börjat skriva upp lite saker som jag tänkt blogga om och vi får väl se om jag gör det eller inte. Det kommer troligen vara mycket tankar och kanske även att jag vågar skriva om min diagnos och hur livet är med den osv, men det får vänta just nu. Jag har lite annat innan. Så vi får väl se om jag lyckas ta mig tillbaka och bli aktiv igen, men just nu är mitt liv och jag lite rörigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...