Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ord!

Innandudömermig När jag läste detta kände jag mig för första gången extra träffad. Jag kan inte säga exakt varför, men det bara träffade mig. Är sällan jag delar med mig av sånt och helt ärligt så har jag inte riktigt förstått sidor som Att överlista Jante, som är Sveriges största facebooksida inom personlig utveckling - konsten att lyfta sig själv och andra. Som sagt just denna träffade mig direkt och jag kände bara att jag ville dela med mig av den. Kanske är det för att jag känner mig dömd av andra och nertryckt, som detta kändes så rätt. Åh ibland undrar jag om någon annan skulle orkat mitt liv så länge som jag gjort och fortsätta resa sig upp och gå vidare...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...