Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Alla tjejer som gillar smink borde se detta!

Om jag hade sett detta klippet på Youtube tidigare, så hade jag total ratat Tradera.
Jag var juh dum nog att tro att man kunde hitta MAC produkter billigare på nätet, men så är inte fallet. De jag köpte på Tradera var allt Fejk. Hur vet jag de? Jo jag har snackat en del med några bloggare och man har även kunnat hittat i ett forum (nu minns jag inte vilket) där dom visar hur äkta varor ser ut. Jag fick även kommentarer på att de var fejk, när jag började misstänka de. De som jag ångrar mest av allt, var att jag innan jag fick veta att de var fejk, redan hade hunnit ge omdömme. Så handlar ni på Tradera el liknade och blir lite osäker, så kolla upp antigen genom att gå till ett ställe som säljer MAC (om ni har de där ni bor, vilket ja inte har) el kolla runt på nätet. Ge sedan omdömme efter de. Många säljare på Tradera som säljer fejk har säkerligen fått bra omdömme för att man inte när man fått varan sett att den var fejk. Man får passa sig och de gäller säkert de mesta.







De jag köpt via tradera kan du hitta här och här och här.
Jag tycker de är hemskt att de ska behöva vara såhär och de är inte bara jag som blev blåst och de är väl de värsta. Man tänker nog inte så mycket på de när man inte har varit utsatt själv. Så nu köper jag bara mina produkter där jag vet att man kan lita på dom.

Update: Jag hittade ett dubbelklipp som visar upp skillnaden på MAC produkter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...