Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Semester Shopping - Kläder!

I juli när jag var upp till Sundsvall på släktträff tog jag chansen att shoppa lite kläder på "rea på rean". Jag har tidigare bloggat lite snabbt om shoppingen här, men tänke nu visa upp kläderna lite mer.



På KappAhl köpte jag först en jacka, som jag får på mig, men den är lite liten och jag kan inte dra igen den. Tänkte endå det kunde vara bra att ha. Sedan köpte jag en vit typ bas tröja med fransar och två stycken likadana tröjor (såg en FB vän hade köpt denna tröjan och jag blev så förtjust i den och kunde inte motstå när jag äntligen hittade den i Valbo). Dom är med ärm, men öppen över axeln typ.


Hittade även en tröja eller vad man ska kalla det, som man knyter runt. Man får nog ha något under den dock. Blev även två vita bas tröjor i två storlekar, dom är lite tunna och var rätt små i storleken, men riktigt skön endå. Vilket dock inte gör så mycket nu. Blev även en grön (bilden visra inte riktigt rätt färg) också den i bas model med fickor.



På Lindex blev det inte så mycket, men jag fick med mig två bas tröjor med knappar framtill och även dom här var tunnare i kvaliten. Det blev även en lila (bilden blev inge bra och visar helt fel färg) med halv lång ärm och ett svart linne, som jag inte riktigt vet om jag skulle ha köpt. På Lindex var det juh ta två betala för en.

Det ända som jag ångrar mig såhär i efterhand är att jag inte tittade lite mer på om dom hade byxor. Jag avänder nämligen just nu mina sista byxor i mindre storlek och börjar känna att jag hade varit i behov av några par byxor. Tröjor dom gör det juh inget att man har längre, då en del ska vara lite större och det känns som man inte växer ur tröjor lika fort som byxor. Så det skulle jag ha gjort, kollat på byxor också. Typiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...