Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Läkarbesök med provtagning!

Idag var jag iväg till VC på läkarbesök för eksemen/utslagen som jag tidigare nämt om (här). Åh troligtvis har vi haft rätt hela tiden. Läkarne trodde att det var psoriasis och jag har juh även det i släkten, men för att få svart på vitt så tog dom prover. Det var det värsta jag varit med om.
Först skulle dom bedöva och i vänster armen gick det väl okej (jag som är nålrädd som bara fan), men jag tvekade verkligen när han skulle bedöva på vänster sida i hårbotten. Snacka om smärta, men nu är det gjort och det känns verkligen bra. Nu är det bara att vänta på svaren. Fick en gel utskriven, men jag skulle återkomma om jag inte hade frikort då den var rätt dyr.

Så nu får jag gå omkring med "plåster" i håret på vänster sida och på vänster arm i ett par dagar framöver. Snacka om att man ser skottskadad ut. *fniss*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...